Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum kepada semua pembaca blog PRS
pada tahun ini kami akan mengupdate dengan lebih aktif untuk menyampaikan info terkini berkenaan dengan aktiviti bbk dan prs
pada awal persekolahan yang lalu , Badan Bimbingan dan Kaunseling telah menganjurkan program KITA KENAL TINGKATAN dengan bantuan PRS tingkatan 5.
objektif program diadakan adalah untuk memberi pendedahan kepada murid tingkatan 1 supaya mereka dapat menyesuaikan diri di peringkat sekolah menengah.
proggram KITA KENAL TINGKATAN 1 telah diadakan pada hari Selasa hingga Khamis bertarikh 3 hingga 5 Januari 2017 dari jam 7.40 hingga 2.00 petang . pada hari Selasa dan Rabu program diadakan di Dewan Az-Zamakhsyari manakala hari khamis di Surau Al Ittihad
3 JANUARI 2017
PENDAFTARAN
Sesi takruf sekolah seperti memperkenalkan kawasan sekolah dan lagu sekolah
TAKLIMAT PUSAT SUMBER SEKOLAH
Oleh Puan Sarina bt Seth
AKTIVITI PERMAINAN - TEAM BUILDING
Oleh JK PRS Tingkatan 5 dan Kaunselor
TAKLIMAT KESIHATAN
Oleh Puan Norida Bt Omar
TAKLIMAT GURU KAUNSELING - UJIAN PSIKOMETRIK
Oleh Kaunselor
TAKLIMAT DINI
Oleh Encik Amin Taufik Bin Mohd Rifain
SESI REFLEKSI PROGRAM
Oleh JK PRS Tingkatan 5 dan Kaunselor
PROGRAM KITABITARA- SARINGAN KITABITARA BM
Oleh Puan Zaidah bt Omar dan Puan Rohaizah Bt Ahmad Nordin
4 JANUARI 2017
NYANYIAN LAGU SEKOLAH DAN DOA DAN TAKLIMAT URUSETIA PROGRAM
Oleh JK PRS Tingkatan 5
INVENTORI MINAT KERJAYA
Oleh Kaunselor
TAKLIMAT SPBT
Oeh Puan Siti Huzaimah Bt Abd Aziz
EXPLORACE
Oleh JK PRS Tingkatan 5
TAKLIMAT DISIPLIN
Oleh En. Delvirahafiz
EXPLORACE
Oleh JK PRS Tingkatan 5
SESI REFLEKSI PROGRAM
Oleh JK PRS Tingkatan 5 dan Kaunselor
PROGRAM KITABITARA- SARINGAN KITABITARA KRS
Oleh En. Fakhrulezhar dan Pn. Husniza
5 JANUARI 2017
NYANYIAN LAGU SEKOLAH DAN DOA DAN TAKLIMAT URUSETIA PROGRAM
Oleh JK PRS Tingkatan 5
GAME
Oleh JK PRS Tingkatan 5
PENUTUP PROGRAM
Oleh JK PRS Tingkatan 5
Kami berharap agar pelajar Tingkatan 1 dapat mengenali dan membiasakan diri dalam suasana baruuu ...
semoga berjumpa di masa akan datang
No comments:
Post a Comment